13 липня в Києві в рамках міжнародного проекту «Кулінарна дипломатія» відбулася турецька вечеря.
13 липня в Києві в рамках міжнародного проекту «Кулінарна дипломатія» відбулася турецька вечеря. Організаторами заходу виступили Університет Кадір Хас (Туреччина) і Центр «Розвиток КСВ» (Україна), при підтримці Посольства Республіки Туреччина в Україні та Офісу з питань культури та інформації Посольства Туреччини в Україні. Партнером заходу став ресторан Вілла Рив’єра, що входить в мережу ресторанів Tarantino Family.
«Кулінарна дипломатія» - це серія смачних діалогів різних країн. Проект організовано під егідою університету Кадір Хас та його Центру безперервного навчання за фінансової підтримки Чорноморського трасту регіонального співробітництва. Ініціатива спрямована на підтримку діалогу між представниками недержавних структур, підприємцями, науковцями та громадськими активістами під час зустрічей за вечерею. Проект покликаний зміцнити культурний, економічний та суспільний діалог між Україною, Туреччиною та Вірменією, а кулінарні традиції використовуються як інструмент міжкультурної комунікації.
Учасниками турецької вечері стали близько 50 представників дипломатичних, державних, бізнесових кіл, відомі журналісти, культурні та громадські діячі.
Відкривали захід Голова Правління Центру «Розвиток КСВ» Марина Саприкіна та керівник Центру безперервного навчання університету Кадір Хас Сердар Дінлер, які наголосили на важливості реалізації проекту «Кулінарна дипломатія». Вечеря у Києві – четверта в рамках даного проекту, вона стала унікальною можливість розказати про Туреччину й особливості відносин між державами.
Надзвичайний та Повноважний Посол Туреччини в Україні пан Йонет Джан Тезель у своєму виступі розповів про поточну ситуацію у відносинах двох країн та описав перспективи подальшого співробітництва. «Україна – наш дружній, дипломатичний сусід. Ми підтримуємо вибір України рухатися в напрямку Європи, адже це і наш вибір. Такі заходи, як сьогодні, в свою чергу, допомагають зміцнювати дипломатичні, культурні та економічні зв’язки між країнами. Ми маємо можливість в неформальних умовах розказати про Туреччину, нашу культуру, національні цінності, а також про напрямки розвитку у різних сферах. А наші традиційні страви – прекрасний фон до дискусій вечора», - зазначив Надзвичайний та Повноважний Посол Туреччини в Україні.
«Цей проект є унікальною можливістю підвищити рівень культурного, соціального й економічного діалогу між Туреччиною й Україною, який відбувається на принципах відкритості й порозуміння», – підтверджує Сердар Дінлер, керівник Центру безперервного навчання університету Кадір Хас.
Захід відбувся у рамках волонтерської ініціативи Ukraine Country Brand, яка спрямована на розробку та популяризацію бренду України. «Просування бренду країни може відбуватися різними шляхами, навіть через смачні діалоги та кулінарну дипломатію. Такі зустрічі дають можливість обмінятись досвідом та навчитись один в одного», - зазначає Марина Саприкіна, Голова Правління Центру «Розвиток КСВ».
Дискусії та неформальне спілкування учасників вечора гармонійно поєдналися з традиційними національними стравами, адже девіз проекту – «Кулінарна дипломатія – це серія смачних діалогів». Турецький шеф-кухар Текін Полат запропонував гостям заходу зануритися в атмосферу національного смаку.
«Кулінарна дипломатія». Перша подія відбулася 7 листопада 2014 року. Одна з цілей подій - сприяння діалогу і створення атмосфери, завдяки яким невідкладні економічні чи політичні проблеми можуть бути обговорені в дусі відкритості та розуміння. Обрані для вечерь страви країн-учасниць зможуть відобразити їхні регіональні та історичні традиції. Більше інформації: foodfordiplomacy.org.
Центр «Розвиток КСВ»: експертна організація, що об’єднує 40 компаній-членів. Партнер CSR Europe (Брюсель) і WBCSD (Женева). За 5 років Центр реалізував близько 50 різноманітних проектів. Пріоритети роботи Центру на 2015 рік: КСВ в конфліктні часи, КСВ в державних органах, партнерство бізнесу й університетів заради освіти і роль компаній в промоції бренду країни.
Ініціатива «Бренд Україна»: ініціатива, спрямована на розробку та популяризацію бренду(ів) країни. Ініціатива має стати майданчиком для залучення експертної спільноти та громадськості з метою підвищення обізнаності про бренд(и) України серед українських та іноземних громадян. Фейсбук-сторінка - Ukraine Country Brand.
ФМ груп: мережа ресторанів Tarantino Family, в яку на сьогоднішній день входить понад 20 закладів. У складі такі відомі проекти як Муракамі, Руккола, Вілла Рів’єра, Лакі Лучано. У наших партнерів є все для вашого відпочинку. Веб-сайт:http://www.tarantino-family.com